We vergaderen heel wat af gedurende een werkweek. Zodoende is het ontzettend belangrijk dat er een inspirerende omgeving wordt uitgekozen. Daarnaast is het een feit dat de locatie centraal gelegen dient te zijn. We geven je een aantal tips.

Wat voor vergaderlocatie zoek je?

Wanneer je zoekt op een vergaderlocatie in een bepaalde regio krijg je een behoorlijk aanbod. De vraag is echt wat je precies zoekt. Wil je een zakelijk en zeer formele setting, of zoek je juist een informele plaats waar je veel energie van krijgt. Voor iedere settting is er nu een vergaderlocatie waar jij je vergadering kan houden.

De plaats van de vergadering

Nu we weten in welke setting je de vergadering wilt organiseren, is het nu zaak dat we de plaats van bestemming gaan selecteren. Mensen komen zeer waarschijnlijk uit diverse windhoeken, waardoor je de selectie nu moet maken. Denk bijvoorbeeld ook aan mensen die met het openbaar vervoer komen. Zorg er daarom voor dat je ten alle tijden een centrale plaats neemt die ook een station heeft. Daarnaast is het verstandig om een vergaderlocatie te kiezen die vlakbij het station gelegen is.

Wat kost het?

Uiteraard kost een vergaderlocatie geld. Daarom is het zaak dat je bij diverse partijen offertes opvraagt. Vraag niet alleen naar de mogelijkheden van de ruimte, maar probeer ook aan meerdere zaken te denken, zoals: lunchen op locatie, een omgeving om pauze te houden (groene omgeving), cateringmogelijkheden, workshops et cetera.. Op vrijwel elke vergaderlocatie in Breda is er de mogelijkheid om een beamer te huren waar je een presentatie kan houden. Daarnaast ligt er ook vaak aantekeningpapier klaar om het een en ander te noteren wat er tijdens de vergadering wordt besproken.

Zet zodoende alle zaken voor jezelf goed op een rijtje waar je rekening mee wilt houden voor je een vergaderlocatie uitzoekt.

LAAT EEN REACTIE ACHTER